wtorek, 4 listopada 2014

Opinia "Tego co zajrzał na LOPL po długim czasie"

Hej.
Jakoś tak się złożyło że nie miałem możliwości posiedzieć dłużej na Legend, jednak to co zauważyłem uświadczyło mnie w jednej myśli.
Z czasem robi się coraz gorzej.

I nie pisze tego jako hejter z padalcem z przed 10 lat, bo oczywiście na grę jestem pozytywnie nastawiony (a przynajmniej staram się) a komp mam całkiem niezły. Na internety można ponarzekać, ale to nie dlatego że wolny, tylko że się wyłącza, więc to nie ta kategoria. ;-)

Do rzeczy. Zaniepokoiła mnie przede wszystkim ilość lagów. Nie ważne czy logowałem się przez stronę, rejestrator, czy jakiegoś innego cósia, ale lagi były tylko na wojnach. W pewnym momencie na przeglądarce nawet mniejsze niż na reje. A teraz To w ogóle nie da się chodzić, postacie po prostu teleportują się co kawałek. Na dodatek na s6, u mnie nie ma wcale tłumów. Jest gorzej niż było pod tym względem, gdyż wiele osób odchodzi.
No ale to jest wałkowane od... kiedy ta gra zaczęła się rozpadać... no od niecałego roku. Tak mniej więcej. Więc do czego zmierzam.
Pewnie kiedyś już o tym pisałem i wiele osób podziela moją opinię: jeżeli tak dalej pójdzie to będą póstki jak u chińczyków. NIe mam jak screena zrobić, ale wierzcie mi, tam server stawia się dla 100 osób. To gorzej niż jakieś prywatne servery, bo często takie (nie mówię oczywiście o privach LO, Takich chyba nie ma) mają więcej użytkowników.
Często tworzą się jakieś pomysły jak apel do administracji, albo zaprzestanie kupowania wirtualnej waluty, jednak to nie zadziała, bo apele mają w nosie, dopóki mają pieniądze, a pieniądze będą dopóki... no znamy ten łańcuch żywności. :-)

Na razie to tyle.
Dzięki za przeczytanie,
Cyaa.


Psst... A tak między nami, to admini kiedyś pokazali mi jaki mają server. To są poufne dane, więc zamieszczę zdjęcie i jeśli chcecie możecie przekazać je dalej. :-)

Stylowy i wielofunkcyjny.

sobota, 25 października 2014

...

Niestety, ale prawda jest taka że w LO już od dość długiego czasu nie gram.
Powinienem napisać to jakiś czas temu, ale większość się pewnie domyśliła.
Nie mam bladego pojęcia co się teraz dzieje w grze, ani nawet o tym co ma wejść w danym update, bo moja wiedza się już wyczerpała. Miałem ją tylko do czasu 2.1.

Mimo wszystko dziękuję wszystkim czytelnikom, którzy mnie wspierali bądź oceniali, pozytywnie jak i negatywnie a także tym którzy chcieli mnie zmobilizować do pracy.
Pozdrawiam wszystkich ciągle grających.
Pewnie się kiedyś jeszcze odezwę. :-)

EDIT 3 dni później: z nudów zajrzałem na LO... gra była nudna jak zawsze... ale chwila na czacie z GreenTeamem spowodowała że mogę tam zaglądać częściej. Cieszymy się ^^

wtorek, 12 sierpnia 2014

Apollo


Niedawno pojawił się event w którym można zdobyć Apolla za niemałą sumę diamencików. Taki evencik całkowicie zmienia spojrzenie na LO. Walki to będzie masakra a zwycięzca... na cóż... najczęściej posiadacz apolla. Mała próbka możliwości:





Spóźniony look na 2.1 (z gościem)

Dzisiaj wraz z moim gościem dość żartobliwie przedstawimy 2.1. Zapraszam i sorki za lekkie błędy które się pojawiły. Tak to jest jak się uczymy metodą prób i błędów. ^^


Moim gościem bł Akanti, jest to przeciętny gracz LO i człowiek zamierzający się do rozpoczęcia nagrywania. Chyba najgorzej nam to nie wyszło, co? :D

poniedziałek, 11 sierpnia 2014

Wartune na Androida

Gdzieś tam na początku istnienia tego bloga napisałem posta o chińskiej Boskiej Komedii (chińskie LO) na Androida. Ostatnio zupełnie przypadkowo trafiłem także na to:

już wyjaśniam znaczenie tego zjawiska. Wcześniej Wartune "Mobile" było dostępne wyłącznie na system iOS (iPhone, iPad, o ile dobrze kojarzę), a teraz jest także na Androida. Dlatego fani Wartune mogą spokojnie brać swoje cacka z androidem, jakieś tablety, Galaxy s-ileś i inne telefony z androsem i grać w lekko uproszczone Wartune.

A jaki to ma wpływ na LO? Otóż to będą jakieś 3 lata od powstania Boskiej komedii i 2 od powstania Wartune. Masze Lo istnieje od roku, tak więc daje to niedzieję że jeszcze z rok i wyjdzie nasz PL Legend na Androida bądź iOS. Albo może Wartune będzie szybsze i zrobią po polsku... ( nie...raczej nie)
Nie wiadomo. Chociaż domyślam się że jeżeli by LO wyszło an Androsy to przez parę miesięcy walczyliby z bugami/lagami itd.