piątek, 14 lutego 2014

Sekret Double Hitting

Hiya.
Ostatnimi czasy wydaje mi się że nie wszyscy znają sztuczkę zwaną "Double Hitting".

Sztuczka ta polega na tym że w jednej kolejce wykonujemy regular attack (czyli ten bez skilla) i używamy umiejętności. Czasem wprowadzenie go jest dość trudne, a jeśli użyjemy go nieprawidłowo, używamy jedynie regular attack"u.Jednak opanowanie tej umiejętności pozwala nam dalej dochodzić w Labiryncie i zdobywać większe nagrody na BOSS'ie Świata.

A teraz kiedy to zrobić, żeby się udało.
Szczerze mówiąc, rozgryzłem to na razie tylko u łucznika (może dlatego że woja i maga w rękach miałem przez bardzo krótki czas). U łucznika wtedy, kiedy nasza postać ma wystrzelić zwykłą strzałę, używamy umiejętności. Ze wzmocnioną nie ma problemów, jednak przy umiejętnościach z QTE nie zawsze wychodzi, a w przypadku użycia ULTI, działa to bardzo rzadko.

A kiedy to w ogóle działa?
Ano działa:
-W Labiryncie
-Na BOSS'ie Świata
-Kampaniach Pojedyńczego Gracza
-Stworach na Mapie
-Na ołtarzu Diabła (zazwyczaj)
-Na głównej baszcie w Wojnie Gildii


Osobiście sprawdzałem, i BARDZO rzadko udawało mi się to zrobić też na baszcie próby podczas przechodzenia jej solo. Jednak nie wiem czy rzeczywiście tam to działa, czy tylko był to jakiś mały błąd.
Dodaję filmik, bo tak będzie najlepiej widać jak to działa.
*W razie gdyby muzyka przeszkadzała, można wyłączyć głos :) to taka mała uwaga.

Co do maga, double hit działa kiedy postać zamachuje się do rzucenia zapałki (czytaj ognistej kulki).
U wojownika ciężej jest znaleźć ten moment, czy zadziała już kiedy biegnie, czy dopiero kiedy uderza.
Z moich testów wynika że cięcie działa prawie zawsze jako double hit przy użyciu podczas biegu do przeciwnika. Z resztą skilli jest ciężej. Szczerze, może parę razy mi wyszło z mocnym uderzeniem. No ale doświadczonym wojownikiem to ja nie jestem :)
Dziękuję asiaczkowi za pomoc w uzupełnieniu.

3 komentarze:

  1. Niech skomentuje :D
    U maga działa w niewielu miejscach przede wszystkim boss świata i pierwszy labirynt: kiedy zaczyna brać zamach wciska się skill, działa z porażeniem i jęzorami ognia.
    U woja z tego co kojarzę też pierwsze dwa skille, w momencie jak zaczyna biec (podstawowy atak).
    Możesz uzupełnić ;)
    (asiaczek)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe... Gram magiem i rzeczywiscie, male zyski z bossa swiata, czasem ten double atak wchodzi, czasem nie.. Musze go opanowac :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Z sylfami też wchodzą double.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.