czwartek, 27 marca 2014

poradniki, tipsy itd. part 1: Strzelec.

Hiya.
Zostałem wybrany do przedsięwzięcia jako autor wskazówek dla strzelca dla osób z mojej gildii, ale w sumie nic nie stoi na przeszkodzie żeby go nie udostępnić i Wam. Niedługo powinny także się tutaj znaleźć poradniki dla wojownika i maga, tym razem już nie mojego autorstwa.
Co do samego poradniczka to odkryłem jakieś 3 rzeczy:
-Mam okropny głos
-Mam trochę niedociągnięć w postaci
-Skoro mam niedociągnięcia w postaci to jakim cudem daję rady innym graczom...

A oto i "cudowne video"




Dla tych co mądrzejszych osób, które wolą suche fakty zamiast słuchania mojego "eeee" proszę bardzo.
Oto streszczenie:
a) Klejnoty





b) skille
   -z podwójnymi



*Nie jest powiedziane że to ustawienie jest dobre, po prostu ja mam takie i jest OK, no tyle że zazwyczaj używam artefaktu 40 więc nie mam problemów z szałem.
-bez podwójnych

Wersja bez podwójnych jest "na czuja" gdyż odkąd tylko pamiętam gram z podwójnymi. A z resztą wszystkie tutaj ustawienia są "na czuja" :P
c) talent

zielone- niezłe
żółte- zależnie od builda
czerwone- zazwyczaj nieprzydatne

d) Astro

To także jest tak mniej więcej, bardziej zależne od szczęścia.
level 20- atak fizyczny + krytyczny
level 30- + obrona mag/fiz
level 40 - +obrona mag/fiz
level 50 - +Oddech smoka/promień prawa
level 60 - +oddech smoka/promień prawa
level 70 - oko demona/duch agatona/ inne coś

e) Konik

f) Skille w Gildii


To tak w ogromnym skrócie. Wszędzie gdzie pojawia się inteligencja jest na czerwono gdyż inteligencji nie opłaca się podnosić, chyba że nie mamy już zbytnio co innego do ulepszania.


Z grubsza tyle. Ponieważ jestem tylko człowiek możliwe że czegoś zapomniałem, i takim wypadku bardzo dziękuję za wszelkie uwagi które się pojawią pod tym postem i oczekujcie kolejnych poradników dla maga i wojownika. ^^

5 komentarzy:

  1. W talentach Niewrażliwość nie stawiałabym na 1 miejsce. Talent ten rzadko się włącza. Natomiast Koncentracja, Furia i Spojrzenie Śmierci jak najbardziej. Wyrzuciłeś całkowicie Spojrzenie, a ja Ci powiem, że to zdatny skill. Przebicie pancerza to najlepszy jaki istnieje a razem z tym talentem przynosi świetne korzyści :).
    W astro zamiast magicznego lustra bardziej polecam Oko Demona albo Wodnika. Ducha Agatona odradzam, bo to tylko Zakres czyli stanowi i ujemny i dodatni atak, generalnie do śmieci, bo brak w tym sensu.
    Dwa drzewka skillów mają mało sensu u strzelca, mi lepiej idzie bić się na artefaktach z przebiciem pancerza i zamrożeniem, zajebiście zdatne przebicie na ciężkich wojów. Złoty Strzał jest beznadziejny szczerze mówiąc, a Upadek Meteorytu za ciężko jest podbijać szal. Na drzewku pve powinien być obszar mimo wszystko. Podnoszenie podstawowych skillów na max mało daje, tyle co robiłam resetów i szczerze mówiąc dla tych kilku punktów nie jest warte zachodu :).
    W kameryzacji natomiast dobrze by było używać żywotności w 4 slocie. Tak naprawdę ten atak krytyczny podnosi nam promień prawa, bo jednak daje próg w górę i szczerze mówiąc większe rezultaty miałam w goldach na bosie podnosząc promień prawa aniżeli atak krytyczny :).
    Takie moje opinie, które sprawdzają się na nowym moim koncie kiedy od nowa zaczęłam postać tworzyć i sugestie zabierać ze starej postaci do nowej

    OdpowiedzUsuń
  2. I jeszcze jedno: w umkach gildii dla strzelca inteligencja spoko gdzies tam na sam koniec jak sie ma na max, ale u bestii kompletnie to nie ma sensu, lepiej to wyciskac wlasnie w ataku pancerzu i wytrzymalosci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. każdy ma swoje najlepsze ustawienie którym dobrze mu się gra. To co ja podaję to jest optymalne według mnie, a oczywiście nieomylny nie jestem. :)
      Co do tego z inteligencją to wszystko na +. W gildii robi się na końcu (mi akurat podeszła kiedy zmieniałem kiedyś tam gildię i z kontrą nie miałem co robić) a na wierzchowcu rzeczywiście lepiej w ogóle nie robić.:)
      Dzięki za dodatkowe dane, myślę że je sprawdzę. (chociaż dopóki mam arty 40 a nie 60 to przebicie trochę mało daje poza bossem :) )

      Usuń
  3. a jak isc w skile od 1 lvl ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To takie ciężkie do opisania. Na pewno pasywki, jak tylko się da to bierzemy. Wzmacniana i Ciągły to są skille które będzie się wykorzystywać bardzo często więc są ważne. W pewnym momencie bierzemy szaleńczą wymianę, jednak bez QTE jest bardzo słaba. Podobnie w przypadku strzały skrytobójcy, QTE sporo w niej pomaga. Dalej jeżeli nie chcesz zatrzymać się żeby koksić na polu bitwy to można sobie odpuścić złoty na rzecz np. lodowej. Lodowa przydaje się na kampaniach od ok. 50 poziomu, chociaż wcześniej też jest dobra. No i do ok. 50 poziomu dobrze by było mieć rozproszony na minimum 2, gdyż przydaje się to na kampaniach. To tak według mnie, w wielkim skrócie

      Usuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.