wtorek, 1 kwietnia 2014

Neverending Labirynt

Doszły mnie (niestety tylko) słuchy o bugu który miał miejsce, a mianowicie możliwość wchodzenia do podziemnego Labiryntu bez końca. Bez ograniczenia 1/dzień.
Ci którzy się zorientowali wykorzystali to (najczęściej z użyciem diamentów) i nazbierali masę kryształów, żetonów, i expa z labiryntu. Wzbudziło to także sprzeciw wielu osób. "Jak to?! Jak Oni mogli w 1 dzień zrobić to, co się robi w miesiąc czy dwa!" Zawsze się tacy znajdą...
Są także przypuszczenia, zresztą bardzo słuszne, że administracja nic z tym nie zrobi. No cóż, taka administracja.
A teraz to najlepsze, czyli moja opinia.
Na tym poziomie co już mam to już mnie guzik interesuje czy zrobię labirynt raz, czy dwa, czy sto. Małe znaczenie i tyle, bo co mogłem to mam. Gorzej mają nowsze servery gdyż to rzeczywiście mogło tam trochę zaważyć. I tak myślę że skoro bug został wykorzystany, zgłoszony a administracja nic z nim nie zrobi to jest chyba wszystko w porządku. I nic nie da się z tym zrobić.
Rada dla tych co skorzystali: cieszcie się, bo się Wam udało.
Rada dla tych mniej szczęśliwych: Spokojnie, Ci którzy wykorzystali o to też ludzie. Za jakiś czas skończą grę (najprędzej z nudów) i tyle będzie z tej "nierówności".


2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Raz pojawił się bug, przez wielu nazwany "nieoficjalnym eventem" dzięki któremu można było zrobić labirynt więcej niż raz dziennie. Najwięcej zyskiwali Ci z diamentami gdyż dzięki przyspieszeniom mogli zrobić labirynt masę razy. Admini szybko zainterweniowali i zlikwidowali to około południa w ten sam dzień w który się zaczęło.
      To tak w skrócie. :)

      Usuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.