poniedziałek, 3 marca 2014

No i mamy 1.51 part 2... ale czy to jest to o co nam chodziło?

Pojawił się w końcu wyczekiwany Update 1.51 part 2. W nim, tak jak napisałem wcześniej:
-Czerwone astro
-Nowe jednostki
-Ołtarz Diabła
-Sobowtór Bossa
Na dodatek małe evenciki np.
Marcowe Pudełeczka


Po raz kolejny, Więcej Zdobywanego Doświadczenia.


Event Doładowania Diamentów

W którym za doładowanie 80(!) [wow, coś nowego. Po naszych wspaniałych administratorach można by się spodziewać 800. A może zera im się pomieszały. Tak, to bardziej prawdopodobne] otrzymamy:
-Zmiana wyglądu broni na plażowy. (wojownik - deska surfingowa; łucznik - pistolet na wodę; mag - trójząb z rybką. Według mnie najgorsze ubranko ze wszystkich...no dobra jest w top3 najgorszych xD)
-Darmowe zwiady na 31 dni
-500,000 złota
-200,000 ducha.
Według mnie jest to paniczny sposób na wyciągnięcie kasy. Dla mnie osobiście w tym evencie nie ma nic interesującego. Ohydny pistolet na wodę do mnie nie przemawia, kasy i ducha tyle to na jednym bossie sobie nazbieram, a darmowe zwiady wydają mi się dość marne.
Oczywiście to moja opinia, ale jeżeli ktoś chce modę i parę bonusików w tak okazyjnej cenie, jakiej nawet w Tesco na czyszczeniu magazynów nie ma to to jest event dla niego.
Trochę mnie ponosi, ale jakoś tak to wygląda...

A teraz co mamy w nowościach.


Nowe jednostki! Wreszcie. Przewidywaniu "Templariusze" to "Magiczni Rycerze", a "Czarnoksiężnicy" to "Kapłani Magii".



Kolejna moja uwaga (taak, dzisiaj strasznie się czepiam), dotyczy "Kapłanów Magii". Po krótkiej obserwacji zauważam jeden mały błąd. Na moje oko są to dziewczyny, chyba że coś źle patrzę, więc powinny to być "Kapłanki Magii". Nie żeby to miało jakiś istotny wpływ, to taki offtopic na marginesie.

Ostatnio często trafia do mnie pytanie "Czy wybrać Rycerzy czy Kapłanów?"
Odpowiedź według mnie jest prosta. Czym grałeś przed aktualizacją? Kawalerami, świetnie, weź Rycerzy.
A może raczej Aniołami? Też dobrze. Wybierz kapłanów.
Po prostu jedna ścieżka rozwoju np. Atak fizyczny jest lepiej rozwinięta niż Atak magiczny więc jeżeli by się chciało zmieniać cały typ jednostek to wymagałoby to sporo nadrabiania w Uniwersytecie.


Astrooo!



Czerwona astrologia (oprócz Gai, wredna mi się tutaj wkradła) jest mocniejsza od naszej złotej, ale także trzeba na nią wydać więcej punktów i doświadczenia na ulepszenie. Tak swoja drogą to kosztują więcej punktów niż przynajmniej ja się spodziewałem. Myślałem o raczej 12,000 punktów, a dali nam 15,000. No nic, przeżyje się. Ciekawe są także nazwy. łatwo zauważyć że są to nazwy zodiaku. Ciekawe rozwiązanie. I pierwsze co mi przyszło do głowy to jak nazwą podwójne gwiazdy które teraz mają chińscy przyjaciele. Dowiemy się za te półtora roku :)

Ołtarz Diabła

Lokacja jeszcze nie testowana, w bardzo niedalekiej przyszłości ulegnie to zmianie. Wiadomo że może to odpalić tylko mistrz,

Ostatnia z nowości tooooo... to

Czyli sobowtór naszej postaci, która jest "wynajmowana" za 30 diamentów i walczy za nas z Bossem. nagroda za to pojawia się w skrzynce pocztowej. Jeszcze nikt mi tego nie potwierdził, ale podejrzewam że minusem tego jest brak otrzymywania dodatkowych nagród (top3, 1% obrażeń, last hit). No ale to nie potwierdzone dane.

No i to by było an tyle...
Gdyby nie to że wyrażę jeszcze swoją opinię o tym update. Proszę za to nie patrzeć na mnie złym okiem, wina update + faktu niezbyt udanego dnia.
Ten update to dno. Dno, wodorosty i 5 metrów mułu. Nie w niej nic bardzo godnego uwagi, co by dawało możliwość wzmocnienia. mamy niby to astro nowe, ale jak ktoś nie ma farta do gwiazd to nie ważne co by zrobił, i tak tej czerwonej mieć nie będzie. Jednostki...spoko. Ale posiedzi się trochę, posiedzi i ulepszy wysoko. A co dalej? Nie ma możliwości nabijania dalej poziomów, przez brak tych kampanii na 70 poziom. Do kolejnego update jakieś 2 miesiące minimum, a jedyne możliwości SENSOWNEGO expienia to świątynia demonów, drzewo gildii i baszta prób (1,800,000 za jedną a rundkę cieszy :] ). Za klan bez Vipa dostaje się mikroskopijne ilości doświadczenia (tak, 70k to mało),a kiedy chcę iść na Demona to znudziło mi się już słuchanie jaką mam postać do niczego, że nie dam rady i żeby lepiej sobie iść na klanik. Mnie to już po prostu nudzi. 
W takim razie nasuwa się pytanie: "Skoro jesteś za słaby na Świątynię Demonów, to na co Ci kampanie na 70 poziom?!".
Odpowiedź jest trochę skomplikowana, ale według mnie ma pewne swoje uzasadnienie. Nie dla mnie byłyby te kampanie tylko dla tych z wyższej top półki. Oni by sobie chodzili na jakieś kampanie wyższe,a ja bez problemu znajdowałbym ekipę na Demona, bez słuchania że jestem za słaby.
Nie trzeba być też wróżbitą żeby wpaść na to że sporo top osób odejdzie z gry, jeżeli nie będą mieć możliwości dalszego expienia. A przynajmniej ja tak to widzę. Według mnie jedynym ratunkiem w tej chwili dla administracji w ekspresowy update do part 3. Jeżeli znowu będziemy czekać 2-3 miesiące, to może być już za późno. Według mnie mają MAX. miesiąc zanim gracze zaczną odchodzić.

To tyle ode mnie. Jak tylko będę miał czas umieszczę co nieco o tym tajemniczym Ołtarzu Diabła, prawdopodobnie w postaci Video.
Dzięki i See Ya.


@@@
Tekst pisany powyżej był pisany podczas rozczarowania, pośpiechu i paru innych niefajnych rzeczy więc proszę o wybaczenie za użycie jakichkolwiek niemiłych/głupich/niepotrzebnych itd. zwrotów. Tak jak teraz myslę to dobrze że nie posiadam sprzętu do nagrywania swojego głosu, bo gdybym miał nagrywać Video z komentowaniem o tym update, to posypały by się niefajne słówka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.