czwartek, 31 lipca 2014

Postacie MOD z forum

A tak mnie coś podkusiło żeby pokazać postacie tych osób. Oczywiście tylko te, które znalazłem. Mam nadzieję że znalazłem te prawidłowe postacie, bo czasami się kopie zdarzają. Siebie widziałem już ze 4. :P
No i oby mnie za to nie wzięli na jakąś czarną listę...

a) MOD, którzy są i którzy byli:
Jerzak
Luna
Laaila

Strejndzer
Asiaczek
Ozzie

Kwiatuszek (*Wybacz Kwiatuszku, już Cię dodaję :3 Mam nadzieję że to ta postać)

 Ozzie i Asiaczek to są byli MODzi, z czego Ozzie już nie gra, a co do asiaczka nie jestem pewien. Tak czy siak teraz Ci, którzy nie wiedzieli już wiedzą jak wyglądają postacie naszych obecnych bądź byłych zielonych przyjaciół z forum. :)

9 komentarzy:

  1. jak dodawać post na forum wyttłumaczysz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli chodzi o forum LO to jest bardzo proste. logujesz się, wybierasz temat w którym chcesz coś napisać i klikasz pod ostatnią odpowiedzią "Responder". Wpisujesz co masz wpisać, dalej kod potwierdzający i "wyślij".
      Jeżeli zaś chodzi o stworzenie nowego wątku wtedy wybieramy dział (np. "Opinie"), klikamy pod nazwą działu "Nuevo Tema" czy coś takiego, piszesz co masz napisać, kod potwierdzający i wysyłasz.
      Mam nadzieję że o to chodziło. :)

      Usuń
  2. Kwiatuszka znajdziesz na s3 ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak wymeinić sylfy mam aktualnie 3 i nie moge klikam do boju i nic?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedyny sposób jaki na razie znalazłem to przemielić je na kulki, klikając przycisk "kontrybucje: w menu sylphów.

      Usuń
  4. No no Iris... mnie tu nie ma?? Będziemy się gniewać #11

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak to jestę ja :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Trochę już stare te screeny pasowało by zaktualizować :P

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.