poniedziałek, 4 sierpnia 2014

2.1 przybyło!

Update zapowiadany na 4. Sierpnia pojawił się u nas nawet 5 minut przed godziną ósmą, tak więc możemy już se cieszyć 2.1. Mam nadzieję że wczoraj pożegnaliście jakoś wspaniałą wersję 1.66, gdyż zastąpiła ją ta, sprzeczne czy lepsza czy gorsza wersja gry.
Nie mam zbyt dużo dzisiaj czasu, ale opiszę chwila po chwili co się dzieje, czyli wycieczka po Niebiosach. :)

godz. 7.58
Odpalamy grę.
8.01
Ogarniamy o co c'mon z sylphami
8.09
I już latamy z duszkiem :D Niestety nie ma do wyboru pierwszego. Magowie mają Pana a wojowie i łucznicy Iris.
8.12
Jeden klik i dusz poszedł w... :((

Oki, poza tym że muszę teraz ostro pracować żeby odzyskać ducha to co mamy jeszcze.
mamy zmieniony plan dnia:
I wychodzi że admini po raz kolejny polecieli sobie w kulki bo miały być dwa bossy a jest jeden...
Jest także zbugowany quest na kawalerów, którego przynajmniej ja nie mogę wykonać...

Jest także druga karta technologii, jeżeli połączymy ją z kołem błogosławieństwa to wychodzi ciekawy wynik. Gorzej że żeby zrobić tą drugą kartę potrzebne jest jakieś pół roku albo VIPka...
Do problemów zalicza się także to, że worek impryntu z codziennego logowania (obecny event) znika i nie daje impryntu ;p

I niech proszę ktoś mi taki fenomen wytłumaczy xD

6 komentarzy:

  1. Iris najedz na kupony i doczytaj dokladnie co jest napisane w opisie ze wymienialne na kupony 1:1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, tak. Widziałem. jak ktoś nie przeczyta to może mieć taki lekki zaskok jak ja. :P

      Usuń
  2. Lol, nie móc wykonać questu z kawalerami, którzy stali się włócznikami? :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahaha :P Irysku XD Mam to samo co ty ^^ Jeden klik i sylf posedł w .. :( :(
    xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej, a ja mam 2 sylfy. Fauna raz pokonałam i od razu miałam go w w tym czymś obok plecaka, a Iris - zebrałam 60 dusz i wymieniłam u Alicji

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.