poniedziałek, 19 września 2016

Awans profesji!!

Hejka!
Z grubsza o awansie profesji.
W dzisiejszych czasach wbicie 80 poziomu to kwestia półtora miesiąca, tak jak to w przypadku mojej ekipy. Po wbiciu tego kiedyś nierealnego poziomu dostajemy serię zadań na awans profesji.
Następują one w takiej kolejności:
-> Ulepsz dusze smoka na maksymalny poziom
-> Przejdź Arenę Boskiej Magii, poziom MISTRZ
-> Wygraj Próbę Magiczne Duszy ( Człogi)
-> Wygraj na Polu Bitwy (Masakra... Jeśli nie macie coś koło 1,5kk a większość normalnych graczy tyle nie ma na tym etapie, to działa to na zasadzie rosyjskiej ruletki. Uda się albo i nie.)
-> Przejdź specjalną mapkę. Dosyć prosta, szybka misja. Trochę zlagowane ale mam gdzieś nagranie, muszę tylko się do niego dokopać.

Tutaj jest błąd, wystarczy na szczęście wygrać TYLKO RAZ :)


Po wykonaniu tego ciągu zadań którym jak mi zajął on na farcie trzy godziny,a  innym zajmuje okropne ilości czasu dostajemy tą upragnioną możliwość awansu! Co nam to jednak daje, zapytacie. Otóż gracz otrzymuje możliwość zdobycia kolejnych 80 "poziomów", z czego widoczne realne zmiany są widoczne co pięć, czyli skill pointa do dystrybucji otrzymujemy na 80, 85, 90 itd. Z kolei Co 10 poziomów otwierany jest slot na tatuaż. Nie wyprzedzajmy jednak.

Co daje awans profesji?

-> Dostęp do pięciu nowych talentów
-> 6 nowych umiejętności, 4 aktywne i 2 pasywne
-> System tatuaży
-> Nowe kampanie wielu graczy
-> Dodatkowe dwa miejsca na astrologię
-> System przekucia
-> Identyfikacja horoskopu
-> Labirynt Czyśćca



Udało mi się wybłagać istotki z którymi uczęszczam na  kampanie by wypowiedziały się na temat nowych umiejętności, także zapowiadam że w przyszłości i to niedalekiej pojawi się artykuł mówiący dwa słowa o tych nowych skillach. 
Na ten moment jednak jeszcze tylko 30 sekund szpanu i żegnam się z Wami. Oczekujcie na następne artykuły!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.