poniedziałek, 4 sierpnia 2014

Sylphy - pierwsze dni ulepszeń

UWAGA!
To jest post w którym czysto będę się chwalić, nie ma w nim nic edukacyjnego więc nie trzeba go czytać, jeżeli poszukuje się jakiejkolwiek wiedzy!

Tehehe, ostrzegałem Was! ^^

Dzisiaj mamy pierwszy dzień aktualizacji. Nie wiem jak to będzie dalej wyglądać, jednak coś co wiem na pewno. Aktualnie odbywa się coś w rodzaju "wyścigu zbrojeń" jeżeli chodzi o sylphy i liczy się czas. Im szybciej staną się mocne, tym większą przewagę będę mieć nad pozostałymi graczami.

Ja to tam na tych sylphach się nie znam, ale na pewno ważne jest levelowanie swojego duszka. Tak więc w tym poście przez kilka dni będę pokazywać jak wygląda moja sytuacja z duszkami.

Dzień 1 (i myślę że nie jest źle. :])

Ayame (mag lvl 56)                           
          Iris (strzelec lvl 73)


Dzień 2

Ayame
Iris

Dzień 3 (tak na leniucha. Dzisiaj słabo z expem...)
Ayame
Iris

7 komentarzy:

  1. nie chcę być nie miły ale szerze to słabo ich expisz ja pierwszego dnia miałem 1 sylfa na 36,drugiego na 31.trzeciego na 29 ale niechcacy ich usunołem 2 chyba ale dziś to nadrobiłem ale i tak jestem kilka k walecznosci sylfa do tyłu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. It`s OK. Słabo je expię, trudno. Nie mam praktyki z War i muszę samemu rozgryzać co i jak. Poza tym jakoś ten exp nie idzie za dobrze. :P

      Usuń
    2. Każdy wbija lv w swoim tempie. Ja się nie mogę doczekać kiedy inne żywioły wprowadzą :D. Sylfidy niszczą system :D

      Usuń
  2. Mała popraweczka ;) .
    Przy Dniu 3 powinno pisać (wczoraj), czyż nie? :) .
    Wczoraj powinno pisać (dzisiaj), a nie jutro :D .

    OdpowiedzUsuń
  3. Nieźle! Powodzenia w dalszej rozgrywce w Legend Online!

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.