środa, 18 czerwca 2014

Poradniki, tipsy itd. part 2 Mag

Hiya!
Wreszcie się przemogłem i zrobiłem poradniki dla maga "tak według mnie".
Mimo że moją główną postacią jest Irisek, to powoli strzelec odchodzi w cień i właśnie ten mag staje się powoli moją główną postacią.
a) Klejnoty
Klejnoty rzecz prosta.
Dla  zwykłych:
Dla legendarnych:
b) Skille
-podwójne:


-zwykłe

I tak, drzewko zwykłe i leczące w podwójnych są takie same. Uważam że takie drzewko jest całkiem niezłe. Można spróbować żeby ustawić klątwę na bossy, ale to tak opcjonalnie, np kiedy nie ma co z szałem robić.

c) Talent
Z talentami jest większa rozkmina, gdyż wszystko zależy od stylu gry. mam tylko 54 poziom i nie wiem jak to jest dalej, jednak według mnie TAKI priorytet jest dobry.
*Jeszcze popytam wśród magów i najwyżej wprowadzę korektę.


Zielone-dobre
Żółte - zależy od stylu gry
Czerwone - zazwyczaj nieprzydatne

d) Astro
Ogólnie wygląda to tak:
-Obrona fizyczna
-Obrona magiczna
-Atak magiczny
-Oddech smoka
-Oko demona
-Łamacz woli LUB atak krytyczny i promień prawa.
-Unik
-Życie
To nie jest w odpowiedniej kolejności i większość wyborów pewnie będzie bazowane na szczęściu. W przypadku wyższych poziomów ważne są Ob. Mag, Ob. fiz, At. mag. Reszta w zależności od szczęścia chociaż w przypadku możliwości wyboru polecam oddech smoka.

e) Wierzchowiec



f) Skille w gildii


Przy dochodzie jest znak zapytania (wiem że przepiękny :3). Oznacza to że nie jest On jakoś wymagany, a raczej robimy go jeżeli mamy chęć i okazję. Każdy poziom to zawsze trochę golda więcej a kasy nigdy za mało.


I to tyle z maga. Pamiętajmy że to jest tutorial tak według mnie i że może być sprzeczny (nawet bardzo) z tym co napisane jest w innych tutorialach lub co napiszą Wam inni magowie. W końcu magiem takim w 100% nie jestem :3
Myślę ze niedługo powinno dojść też video a także tutek dla wojownika.
Do tego czasu wymieniajcie si spostrzeżeniami, opiniami, pytaniami itd.Postaram się rozwiązać pewne problemy, a w przypadku kontrowersji popytać tu i ówdzie u bardziej doświadczonych graczy.

Tak więc See Ya. ^^

4 komentarze:

  1. Atak krytyczny lub promien prawa... Z tego co widze odpisujesz maga, a nie strzelca... Popytaj sie "odpowiednich" magow, co i jak, a potem zabierz sie za pisanie postu na ich temat... Klejnoty tez zle. Mag powinien wyrownac odpornosc fizyczna do odpornosci magicznej i skupic sie bardziej na zywotnosci, bo tego akurat zawsze maja malo.

    P.S. te gwiazdy magowie zakladaja tylko i wylacznie na bossa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za uwagi, popytam wśród bardziej doświadczonych magów i naniosę poprawki.

      Usuń
  2. umiejętności są źle zrobione. mag stricte leczący to dupa, bo sam musi też kampy robić.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.