wtorek, 3 czerwca 2014

Psieplasiam+ plany.

Ostatnio blog został zaniedbany i nic się na nim nie dzieje. Chciałem za to przeprosić drogich czytelników. Po prostu nastał taki okres kiedy LO się trochę znudziło.
Jednak w końcu po wielu przemyśleniach dochodzę do wniosku że nie powinienem opuszczać tak tych, którzy czytają moje przemyślenia, dlatego czas brać się do pracy!

Mówi się że nie ma co planować co sie zrobi bo zazwyczaj plany nie wychodzą, jednak to da mi i Wam przejrzystość co jeszcze chcę dodać.
-Poradnik do maga i woja
-Monitoring nowych, ciekawych wydarzeń
-Artykuły o paru jeszcze innych rzeczach
-Dokończyć sagę "jednostki"
-No i tradycyjnie trochę offtopica. :D

Postaram się Was nie zawieść (znowu >.<)

2 komentarze:

  1. Tak trzymaj ! To ja jestem użytkownikiem HelpMe, który tak do cb pisał :) Odwiedz mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak coś zapraszam na http://legend-gra.blogspot.com ;-)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.