niedziela, 15 czerwca 2014

Jednostki #7: Anioły

Hiya!
Ponieważ chcę wreszcie dobrnąć do końca tej serii, a także jestem na tyle leniwy że nie chce mi się zebrać materiałów do poradników (taka wada wrodzona...) to lecimy dalej.
Dzisaaaaaj...Aniołki! :3



Na początek sprawy techniczne aniołków. Przyznaję szczerze że nigdy z nich nie korzystałem (kawalerzy górą :3), ale z tego co się orientuję to ich skill jest zbugowany że nie zawsze celują nim w jednostkę z najmniejszą ilością życia. Oczywiście dla tych którzy się nie domyślili ilość życia w procentach. Jeszcze popytam jak to jest z tym skillem i najwyżej naniosę poprawkę.
(Mistrzyni gildii mówi że ciągle coś takiego występuje.)

A teraz to najlepesze czyli offtopic, spam i moje spostrzeżenia.
Po pierwsze,  ich wygląd. Nie uważacie że są podobne do pewnych jednostek z Heroes of Might & Magic 5?

Troszkę słabe ujęcie, ale mam nadzieję że widać podobieństwo :)
Co jeszcze można o nich powiedzieć... strzelają promieniem z nieba, ale to akurat słaby temat do opisywania.
Mmm, tak btw. to to są po prostu ludziki z mieczem, podczepionymi skrzydłami anioła wizji (patrz: Moda)
i mogący strzelać z nieba laserami. Jednak nie, to dosyć niecodzienne. I ciekawe czy ktoś jeszcze zauważył że One są boso... znam osobę która ma fobię związaną ze stopami. Ciekawe jakby zareagowała na widok aniołków...
Taaaak...tym przemyśleniem zakończymy wywód o aniołkach. A następnym razem przejdziemy do najnowszych u Nas jednostek, rycerzy magii.


Dopisek od autora, kolejny: Kurcze, za mało chyba piszę faktów a za dużo przemyśleń i offtopica. Jak ktoś ma 5 minut to niech się z tym zgodzi, bądź napisze że tak jak jest jest ok. Tak na dole, w kommentach :3


EDIT: Weeee, 50 post który ode mnie wyszedł. Chociaż powinien to już być 150. Opuszczam się...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.