niedziela, 8 czerwca 2014

Jednostki (dalej) #6: Kawalerzy

Kawalerzy...
Niegdyś chluba serverów znani jako najmocniejsze jednostki w grze, teraz zaś są kolejnymi jednostkami przejściowymi.



Oki, po pierwsze: w ich umiejętności jest błąd, bo nie zadaje dwóm wrogom, tylko jednemu rzędowi wrogów.
Dalej, Jeżeli ma się wysoko gryfy ulepszone, a kawalerów na mniej więcej 25 bądź niższym poziomie to nie opłaca się ich zamieniać. Po prostu gryfki są trochę mocniejsze.
A teraz fragment mojej rozkminy, a dokładniej przez spory czas zastanawiałem się czy to są kobiety czy mężczyźni >.< Ostatecznie zakończyłem kiedy weszli magiczni rycerze że to są mężczyźni, ale tak jak teraz patrzę to nie jestem tego pewien
(To była zupełnie niepotrzebna rozkmina, ale wtedy strasznie mi się nudziło :P)

Kawalerzy są ukierunkowani do atk/odp fizycznej, jednak często biorą ich także wojownicy, ze względu że system leczenia u aniołów jest trochę wadliwy. Ale o tym w następnym odcinku.

6 komentarzy:

  1. ale iris najlepszy to temlariusze bo na 80 lvl ma staty atak fiz okolo 12.500 obrony miedzy 11-13k fiz a magiczne miedzy 10-12k a hp miedzy 10-11k

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego użyłem słowa "Niegdyś". Bo w tej chwili rzeczywiście magiczni rycerze są lepsi.

      Usuń
  2. no tak ale wiesz ze za rok bedzie jezdziec bez glowy i czarny aniol to czyli nowe jednostki od lvl 70 z koszar

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście.
      Wtedy to magiczni rycerze wyjdą z mody na rzecz właśnie tych jednostek

      Usuń
  3. Jeździec bez głowy? Hue hue hue :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak narazie na Wartune się nie spotkałem :D

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.