sobota, 22 lutego 2014

Niusy z Azji na Androida

Podczas kiedy my bawimy się z naszym Legend'em, nasi azjatyccy koledzy wpadli na pomysł by przenieść Boską Komedię (ichniejsze LO) na ondroidy i IOS'y.


Oto strona główna "Boskiej Komedii Mobile"
http://shenqu.hoolai.com/home.html
A w razie gdyby ktoś ciągle mi nie wierzył to tutaj mam potwierdzenie z Google Play'a
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.efunfun.gamedreamer.xingqu&hl=pl

I mimo ze to jest na telefon (co z tego że większy i bardziej wypasiony) ma o wiele mniej lagów niż nasza gra na komputery. Jak widać można.
Postaram się niedługo umieścić albo znaleźć jakiś filmik z gameplay'em.

4 komentarze:

  1. Mam pytanie, pozornie bardzo głupie;-) Czy można Scalić Bestię 2 razy (np. tą z arenki)?? Zastanawia mnie to bardzo - bo przeglądając materiały nigdzie nie natknąłem się na ten temat;-( Z tego co obserwowałem istnieje wszak możliwość zakupienia kolejnych fragmentów tej bestii i w kuźni nadal jest aktywne scalenie, ale czy to w ogóle możliwe??;-) Jak już skończysz śmiać się z tego pytania to proszę o jakąś podpowiedź;-P
    Pozdrawiam Serdecznie;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. To nie jest głupie pytanie, wiele osób ( w tym ja kiedyś) się nad tym zastanawiało.
    Da się scalić wielokrotnie bestię, jednak nic to nie daje, gdyż uzyskanej karty nie da się użyć. Bestia danego typu może być tylko jedna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo Dziękuję za rzetelną odpowiedź;-) Pozdrawiam
    P.S. Twój Blog to kawał solidnej roboty;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Iris, posłuchaj, ja mam taki program. Nazywa się "BlueStacks" (gdzieś go w necie w googlach wyszukasz), można na nim instalować appki z androida, więc wypróbuj ;)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.