poniedziałek, 24 lutego 2014

Przyciski "Załóż"

Nie wiem czy to moja nieuwaga, czy to jednak coś nowego, ale dzisiaj dopiero zauważyłem takie przyciski.


Wreszcie będzie można (przynajmniej) zobaczyć jak wygląda dane ubranko z eventu. Niestety, jak zadowolenie szybko się zebrało, tak szybko gdzieś uciekło.
Widok Broni.

Wszystko ok, zero uwag.
Widok Pancerza:


Hmmm, na moje oko coś jest nie tak.
Widok czapki...
No właśnie. Nie chce się uruchomić. No ale nie poddałem się, zalogowałem się na drugą postać. Wciskam przycisk czapki iii...


Umarł w butach. nie mam więcej pytań. Po 15 minutach czekania aż coś się ruszy mam dosyć.
Został jeszcze przycisk zakup, który także nie działa.

Oby to w przyszłości dopracowali troszkę...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.