poniedziałek, 7 kwietnia 2014

Zagadki chińskości v1

Hiya.
Po dwóch dniach zrezygnowałem z prowadzenia postaci podanych dwa posty niżej ze względu na ogrom lagów i pustki na servach. Zamiast tego przerzuciłem się na moje wcześniej już utworzone postacie na serverze o adresie 6711.com
Tam jest zdecydowanie mniej lagów i trochę więcej ludzi. Udało mi się także znaleźć kilka ciekawostek wcześniej nie podanych.


Nie mam bladego pojęcia co tutaj jest napisane (jak wszędzie) ale coś mi podpowiada że to jest... dodatkowe hasło na postać blokujące zmiany, czyli dodatkowe zabezpieczenie przez kradzieżami kont.



System osiągnięć typu "spełnisz warunki, to dostaniesz nagrodę". Domyślamy się raczej po obrazkach jakie są wymogi.

No i (chyba) automatyczny system wyceny postaci czyli co jest dobrze a co wymaga poprawienia. A przynajmniej tak myślę że tak jest. ;p
Jeśli tak to bardzo przydatna rzecz.

Kiedy uda znaleźć mi się jeszcze coś ciekawego, oczywiście napiszę :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.