sobota, 5 kwietnia 2014

Trochę expa w Chinach

Zgodnie z tytułem, usiadłem trochę do chińskiej wersji (z względu że na PL patrzeć już nie mogę).
Na razie jestem na fazie niskiego levela, lagów, bugów rejestratora itp. Mam nadzieję że niedługo uda mi się to wszystko przywrócić do porządku i chinol będzie śmigał. Machnąłem od razu dwie postacie, gdyż wiem jak tam ciężko o party na kampy a tak zawsze będzie coś. Podrzucam screeny obu postaci po ok. 3 godzinach gry przepełnionych bugami i lagami.




Wspomnę że gram na wersji sq.37, która zawiera rekordową ilość serverów- 1326, ja gram na 1325 a pustki większe niż u Nas o północy w Nowy Rok. ;p


EDIT:
Na prośbę w kommentach dorzucam gdzie jest rejestrator
Nie wiem jak to wygląda bo mi rejestrator działa zależy z jakiej strony. Z jednych działa z innych nie, więc nie ma pewności że będzie działał.

4 komentarze:

  1. a jak nazywa się legend online w chinach też chciałbym zagrać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest kilka możliwości.
      sq.91wan.com
      sq.xdwan.com
      sq.37wan.com
      6711.com
      sq.7road.com

      Strony te różnią się tylko liczbą serverów. Bardzo rozwinięte, ale straszne pustki, straszne lagi no i ten chiński.

      Usuń
    2. podaj stronke z rejestratorem bo widze ze na nim grasz a tez mam tam konto a przez strone lagi nie moge znalezc rejestratora

      Usuń
  2. a się rozpędziłeś :D do kilku rzeczy bym się doczepiła że w innych częściach wchodziły ;DD ale ogólnie graty za podsumowanie :)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.