piątek, 10 stycznia 2014

Witam.

Hejka.
To jest mój nowy (jak i pierwszy, wiekopomna chwila) blog o Legend Online. Głównie będę tutaj opowiadał o wersji PL, chociaż trochę informacji na temat innych wersji językowych nie zabraknie. Może też trochę o Wartune, ale to jakoś tam kiedyś się pomyśli.

Na początek tak:
Gram postacią nazwaną Iris (stąd nazwa blogu...żeby się kojarzyło że to mój) na s6.
Oto dowód, żeby nie było:




Sporo osób uważa że moja postać jest strasznie słaba, ja się z tym w 100% zgadzam, ale już się przyzwyczaiłem że w cokolwiek gram, zawsze inni są lepsi niż ja. Ale jakoś nie przeszkadza mi to zbytnio w graniu, pisaniu tutaj i udzielaniu dobrych informacji.
O ile czas mi pozwoli będę umieszczał tutaj różne ciekawe ciekawostki.
A tymczasem jeszcze wrzucę reklamę mojego kanału na YT. Jest na nim kilka filmików ze mną najczęściej w roli głównej (więc możecie być spokojni, Wasz ulubiony cosiek [JA] na nich jest).

2 komentarze:

  1. elo to ja subskrybuje cie oglądam na bieżąco czy móg byś zagrać na s22 i nagrać coś fajny serv i wogule muj nick sets poziom 42 doradż co

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybacz, ale ledwo ogarniam te postacie które mam więc granie nową postacią wypada z gry.
      Co do porady to nie mam zbytnio co, bo nie widzę postaci. :)
      Najważniejsze na twój poziom to poziomy, poziomy. Poza tym jeszcze astrologia sporo daje i odpowiednia kameryzacja.

      Usuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.