niedziela, 4 maja 2014

Stressy przed 1.6

Jak na razie biegli w update'ach (a tym ja) przewidują dwie daty wejścia aktualizacji.
5-6 maja
ok. 20 maja

Administracja milczy w tej sprawie jednak gracze snują domysły czy przypadkiem jutrzejsza przerwa techniczna nie jest naszym 1.6

Nic o tym nie wiadomo i pewnie dowiemy się dopiero o 8.00 rano, po przerwie.
Dodatkowo powstają coraz ciekawsze plotki co wejdzie w tej wersji. Na forum nawet coś takiego dało się zobaczyć:
Użytkownik lara17 napisał/ła:
Zakluczone diax jednak teraz wejdą dostałem potwierdzenie, ale nadal nic nie wiadomo kiedy będzie aktualizacja..

Ten post mnie zwalił z taką mocą że przez chwilę liczyłem kable podpięte pod mój komputer :D 
I ja, i inne blogi o LOPL już podaliśmy mnie więcej info co wejdzie (i tak ja pierwszy :3) i nie ma co snuć na ten temat domysłów. A tak jak autor powyższego cytatu napisał że wejdą teraz zakluczone diamenciki, to chyba się troszkę pomylił ^^ Bo żadne dane na to nie wskazują. 
Chyba że... chinole znowu coś pomieszają...


EDIT:
Jednak data 5 maja to była ściema, sprawdzamy jeszcze 6 maj, późniejsze. Zobaczymy co z tego wyjdzie :)

1 komentarz:

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.