wtorek, 6 maja 2014

Spoiler 1.6: Runy

Wszystko to co tutaj jest może ulec zmianie pod wpływem "chińskości pospolitej" jednak myślę ze będzie dobrze.


Tutaj mamy przewidywany opis run które wejdą w 1.6, którego data została tym razem zapowiedziana przez biegłych na koniec evntu z duszami bohaterów (t.j. 25-26 maj)

Nowe drzewko run
Drzewka będą bardzo podobne, jest tylko parę run które może mieć jedna klasa, a nie może mieć inna.

-Wojownik
-Strzelec
-Mag

Opis Run
-Runa Wściekłości/Brutalności/coś z wkurzeniem się
zwiększenie ataku na 2 tury o:
3% i 200 pkt. na pierwszym poziomie
15% i 2000 pkt. na dziesiątym poziomie

-Runa Krwi
Nakłada na przeciwnika efekt krwawienia (utrata życia co rundę):
3% całego życia celu na 3 kolejki, max 1500 hp na rundę na pierwszym poziomie
8% całego życia celu na 8 kolejek, max 8000 hp na rundę na dziesiątym poziomie

-Runa leczenia

Leczy użytkownikowi:
10% całego życia na pierwszym poziomie
30% całego życia na dziesiątym poziomie

-Runa Obrońcy

Przez 2 tury zmniejsza otrzymywane obrażenia o:
10% na pierwszym poziomie
50% na dziesiątym poziomie

-Runa Czystki/rozproszenia/(?)
Działa jak strzał rozproszony u strzelca; usuwa:
1 wzmocnienie z 1 przeciwnika na pierwszym poziomie
3 wzmocnienia ze wszystkich przeciwników na dziesiątym poziomie

-Runa Oczyszczenia
Działa jak oczyszczenie maga; usuwa
1 negatywny efekt z członka drużyny na pierwszym poziomie
3 negatywne efekty ze wszystkich sojuszników na dziesiątym poziomie

-Runa Szału
Przywraca szał:
30 na pierwszym poziomie
80 na dziesiątym poziomie

-Runa Chaosu
Zadaje obrażenia losowemu przeciwnikowi (gracze w pierwszej kolejności). Cel ma szansę na zadanie obrażeń członkowi swojej drużyny zamiast przeciwnikowi. Nie działa na stwory kierowane przez komputer (nie działa na kampaniach pojedyńczego gracza, wielu graczy, baszcie itd.):
Zadaje 90% obrażeń i cel ma 30% szans na trafienie swojego sojusznika, trwa 1 turę na pierwszym poziomie
Zadaje 100% obrażeń i cel ma 100% na trafienie sojuszników; trwa 3 tury na dziesiątym poziomie

-Runa Amnezji/Zapomnienia
Zadaje obrażenia losowemu przeciwnikowi (gracze w pierwszej kolejności). Cel ma szansę na anulowanie użycia umiejętności (włącznie z runami i pieczęcią) Nie działa na stwory kierowane przez komputer (kampania wielu graczy, pojedyńczego gracza, baszta itd.)
Zadaje 90% obrażeń i cel ma 50% szans na anulowanie użycia jednaj umiejętności; trwa jedną rundę na pierwszym poziomie
Zadaje 100% obrażeń i cel ma 100% na anulowanie użycia 5 umiejętności; trwa 3 rundy na dziesiątym poziomie




Pamiętajcie! Nie pozbywajcie się starych run! Mogą zostać wykorzystane do ulepszenia nowych w przeliczniku:
1 poziom runy = 1exp
2 poziom runy = 2exp
3 poziom runy = 3exp
4 poziom runy = 4exp
5 poziom runy = 5exp

Nowe runy będzie można ulepszać za pomocą starych run lub kamieni runicznych, które z kolei będziemy otrzymywać np. za wojny czołgów
Im wyższy poziom run, tym lepszy mają efekt, mniejszy cooldown i większą ilość użyć na walkę (do trzech użyć).

-Zdobywanie nowych run
Problemem jest zdobycie nowych run.
O ile dobrze pamiętam wygląda to tak:
-Runa Wściekłości: Automatycznie się otrzymuje na start (Quest level 35[?])
-Runa Krwawienia: Wojny czołgów
-Runa Leczenia: Wojny czołgów
Reszta run, a także Krwawienia i Leczenia będzie możliwa do zdobycia tylko za diamenty albo podczas eventów.

Przygotujmy się więc że Ci bogatsi w diamenty będą szaleć z runami chaosu bądź amnezji.
i trzeba pamiętać by odwiedzać wojny czołgów w celu zdobywania kamieni runicznych i nowych run. Wojny będą się odbywały codziennie o 10.00-10.30 i 21.00-21.30.


Źródła: Własna Wiedza, Wartune Wiki, Cosmos Blog

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.